1. Az AUA által kifejlesztett és a SITA által Carmen-hez illesztett RAC-C rendszere, akár közvetlenül megvásárolva a fejlesztő AUA-tól (Austrian Airlines Cargo), akár a SITA-tól bérelve a szolgáltatást.

2. A jelenlegi folyamatok racionalizálása és a SZÜV rendszer átdolgoztatása. Ennek jelentős hátránya, hogy jelentős munkaerő igényt jelentett a MALÉV-nél és már az akkori SZÜV használati költség is igen magas volt (1.800.000,- Ft volt 1993-ban).

3. A CARMEN prorátázó képességére és az MRS 2.0 adatbázisára építve belföldről megrendelni egy a MALÉV igényei szerinti PC program elkészítését.

A lehetőségek mérlegelése után a MALÉV 1996-ban leszerződött a RAS-C-re a SITA-val, szolgáltatásként, a Carmen-hez hasonlóan Londonból hosztolva, de a bevezetés éveket vett igénybe. Elsődleges probléma az volt, hogy bár az AUA, aki szintén SITA Cargo rendszer felhasználó volt ugyan illesztette a RAS-C-t a SITA Cargo rendszerhez, de a több felhasználós üzemeltetéshez és az AUA-tól eltérő sajátos igények kielégítéséhez sok módosítást kellett a SITA-nak elvégeznie. Tovább nehezítette a bevezetést, hogy lassan és sok hibával, hiányossággal készült csak el a német nyelvű kézikönyv és oktató anyagok angol fordítása, majd kiegészítése a módosításokkal és nagyon sok törzsadatbázist kellett feltölteni manuálisan.